Hlášky

Dobré a špatné nápady v RPG
Na počátku je vždy nápad a od toho se odvijí jak celá věc dopadne, proto je skutečně důležité si na tom prvním kroku dát záležet.
[#9] Dobrý nápad: Poslat člena družiny, aby zjistil, zda je místnost před vámi pokladnice.
Špatný nápad: Poslat zloděje.
[#8] Dobrý nápad: Nabídnout paladinovi, že mu pomůžete zůstat blíž jeho bohu.
Špatný nápad: Přilepit na něj náhodný svatý symbol bez toho, že byste si zjistili, komu patří.
[#7] Dobrý nápad: Vyšplhat na strom, abyste unikli Nestvůře.
Špatný nápad: Šplhat na strom v plátové zbroji, abyste unikli Nestvůře a následný pád na záda.
[#6] Dobrý nápad: Vyrazit při pronásledování šíleného okulitisty zpoza rohu s kulovnicí na slony.
Špatný nápad: Vyrazit při pronásledování šíleného okultisty zpoza rohu s nenabitou kulovnicí na slony.
[#5] Dobrý nápad: Vytáhnout pojistku a hodit granát na nepřátele.
Špatný nápad: Po hození granátu zapomenout zavřít neprůstřelné okno ležící mezi vámi a nepřáteli.
[#4] Dobrý nápad: Přenést se dimenzními dveřmi vedle řady goblinů s tyčovými zbraněmi, abyste je zasáhli ledovým kuželem.
Špatný nápad: Seslat kužel tak, že netrefí právě toho, co stojí těsně u vás.
[#3] Dobrý nápad: Postavit bojovníky bok po boku, aby porazili řadu koboldů.
Špatný nápad: Zapomenout se ujistit o tom, že se zde neskrývá neviditelný mág s připraveným bleskem, čekající jen na to, kdy se bojovníci postaví bok po boku.
[#2] Dobrý nápad: Seslat ohnivou kouli, abyste zničili vlnu goblinů valících se na vás.
Špatný nápad: Seslat ohnivou koulit na valící se gobliny v místnosti 20 x 20.
[#1] Dobrý nápad: Zeptat se zloděje, zda je chodba před vámi zbavena pastí.
Špatný nápad: Urážet zloděje a pak se ho zeptat, zda je chodba před vámi zbavena pastí.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

ČAS neregistrovaní : 0.0020928382873535 sec;
Nenalezeny žádné záznamy.
ČAS 0.041322946548462 secREMOTE_IP: 18.117.77.84